Інтернет магазин джинс з Америки Levis
Кошик порожній

Коли ви купуєте джинси, то через пару-трійку прань можете раптом помітити, що штанини починають перекручуватися. Виключимо відразу варіант, що ви придбали дешеву підробку, при шитті якої порушені всі мислимі та немислимі правила, починаючи з неправильної викрійки і закінчуючи налаштуванням швейних машин. І тут усе зрозуміло і пояснень. Але при носінні фірмових джинс теж може статися перекручування. Від чого це відбувається?

Поняття «любителі класики» напрочуд багатозначне: мова може йти про шанувальників музики Моцарта і Гайдна, прихильників палацової розкоші в інтер'єрі або щасливих власників автомобіля Chevrolet Impala 1964 року випуску. Ще один варіант тлумачення має на увазі представників сильної статі, у гардеробі яких отримали «безстрокову прописку» класичні джинси. Це не просто предмет одягу, що більше століття тому замишлявся його творцями як спецодяг для золотошукачів. Штани із синього деніму із п'ятьма кишенями стали справжнім феноменом, підкоривши світ своєю універсальністю.

Розвиток світу не стоїть дома. На жаль, прогресують не лише науки та технології, а й мистецтво створення підробок. У нашій країні це особливо актуально, тому що кількість «суперкопій» та «секондлайнів» (завуальовані назви підробок) просто зашкалює. Часто визначити підробку можна візуально, «на око», проте зустрічаються і справжні витвори мистецтва у жанрі «фейк». Найсумніше відомими у цій галузі є китайські чарівники контрафакту. Хоча, чесно кажучи, турки та наші доморощені майстри підробок анітрохи не гірші за азіатських «колег» навчилися штампувати вироби «Made in USA, Italy, Paris» тощо. Тому шанси купити підробку в будь-якій точці світу дуже значні, навіть якщо орієнтуватися на етикетки та ярлики, які, в ідеалі, повинні точно вказати країну-виробника. У цій статті і йтиметься про те, як все ж таки виявити підроблену продукцію, не дати себе обдурити і не спонсорувати підпільних ділків своїми покупками.

Брендові джинси – одяг від всесвітньо відомих марок. Їхня якість перевірена часом, стиль не викликає сумніву, а ціна її буває низькою, але навіть одного лише «лейбла» часом буває достатньо, щоб зробити людину трішки привабливішою в очах оточуючих.

Останнім часом всі аналітики Fashion індустрії відзначають тренд купівлі брендового одягу, що набирає силу, і джинси в цьому випадку не стали винятками. То чому ж мільйони людей по всьому світу готові викладати пристойні суми грошей за джинси відомих марок, коли на ринку повно менш якісного, але зате дешевшого одягу?

Logo Lee

Чи є сенс у брендовому одязі
Традиційно ми звикли зводити поняття брендові джинси до одягу, який виготовлений 3-4 відомими виробниками. Але такий підхід шкутильгає на обидві ноги, адже люди не купують просто речі, люди купують задоволення…Так що ж такого дають модні бренди?

Для початку варто відзначити якість. Levis, wrangler, Iee не просто так набули своєї популярності. Тільки такі найбільші гравці ринку можуть дозволити собі витрати на по-справжньому класних дизайнерів, впровадження нових технологій виробництва та проведення масштабних маркетингових досліджень. В результаті виходить, що вартість брендових джинсів насправді ще досить скромна. Якби не величезні обороти, що розмивали всі ці витрати, страшно навіть уявити, скільки насправді могла б коштувати пара по-справжньому класних марочних штанів.

Якість брендових джинсів – це двояке явище:

По-перше, воно проявляється як матеріал пошиття і високий рівень контролю на виробництві. В результаті, купуючи марочний одяг та джинси у тому числі, ми отримуємо 100% гарантію у тому, що вона довго не втратить початковий лиск;
По-друге, якість брендових джинсів – це продуманий дизайн. Сотні чудових дизайнерів не дарма отримують зарплату і тому levis, wrangler, lee випускає не тільки стильні, але й неймовірно зручні та практичні в носінні моделі, і головне вони вміють приховувати недоліки нашого тіла, роблячи нас привабливішими (погодьтеся, це дорогого варте).
Висока якість – це звичайно добре, але якось обмаль скажете ви, і будите праві. Брендовий одяг – це не лише речі, а й статус, а найголовніше – самовідчуття їхнього власника. Порівнювати себе з оточуючими і оточувати себе атрибутами, що підкреслюють соціальний статус – це нормально. Від цього нікуди не подітися.

Купуючи брендовий одяг, ми виділяємось із сірої маси. Крім того, купуючи стильні брендові джинси, ми робимо собі подарунок, піднімемо самооцінку, заохочуємо себе, дозволяємо помодничати. І це той випадок, коли висока вартість лише на благо.

levis jeans 3

Брендові джинси – дорого. Але вони того варті
Який би товар ми не хотіли придбати, ми завжди матимемо можливість вибору: купити його дорожче або подешевше. Зрештою, і в тому, і в іншому випадку, вибір може бути цілком вдалим. Ні висока, ні низька вартість сама по собі ще не відповідає на запитання: чи вдалу покупку ми зробили? Набагато важливіше, чи відповідає річ своїй ціні.

Про специфічні переваги недорогих речей ми говорити не будемо. Ми ними не торгуємо. А ось щодо одягу levis, wrangler, lee скажемо зі 100% упевненістю: він повністю коштує кожного витраченого на себе цента. І ось чому:

Брендовий одяг – це певне відображення соціального статусу. Це може комусь не подобається, з цим можна хотіти не погодитись, але реальність від цього не змінюється. Люди ставляться до вас по-іншому, якщо ви одягнені у стильний брендовий одяг. Тому якщо ви хочете відповідати певному соціальному колу або виділитися серед оточуючих або не хочете дати найменшого приводу знайомим засумніватися у своєму статусі, то такі марки як Levis, Wrangler, Lee допоможе вам вирішити всі ці завдання разом. До того ж інтернет торгівля та система спецпропозицій та знижок роблять покупку брендових джинсів в інтернеті доступною багатьом.

 

 

Джинсові легінси завдяки своїм численним перевагам міцно влаштувалися в гардеробах сучасних дівчат і жінок, які оцінили їх практичність і комфорт. Цей універсальний одяг відмінно доповнить ваш імідж і підкреслить силует.
Джинсові легінси із задоволенням носять і світові знаменитості: Мадонна, Ріанна, Сієнна Міллер, Бейонсе, Джессіка Альба та багато інших. За допомогою легінсів вони підкреслюють свою ідеальну фігуру, створюючи елегантно-спортивний стиль. Але й у наших модниць можна навчитися створювати стильні образи.

 

Wrangler, Levis, Lee, Montana… У 60-80-х роках ХХ століття для молодих людей у СРСР ці слова звучали як «свобода», «любов», «інше життя», «інший я». Лейбл на джинсах - "лейбак" - із заповітним словом став тоді "знаком якості" на самому житті щасливого власника фірми.

Успіху, який мали фірмові джинси в СРСР, навряд чи колись досягне ще хоч один товар у будь-якій іншій країні. Вони стали культом — на противагу піонерській краватці та комсомольському значку.

levis 1980

E pur si muove!
Щоб нинішнє покоління усвідомило, що таке Levis або Montana для вісімдесятників, наведемо лише один випадок, навіть не випадок, а легенду з неймовірною за масштабом історичною основою.

Джинси в СРСР не продавали — через страшну руйнівну їхню властивість для радянської ідеології: всі комуністичні та соціалістичні ідеали летіли до біса, побачивши синього дива Wrangler. Народ отримував заповітні сині штани з рук фарцівників — сумнівних молодих людей, котрі перепродавали імпортні «ганчірки» потай, на підпільних ринках та квартирах, відомих вузькому колу присвячених. Сама фарця обзаводилася товаром по-різному: від моряків і артистів, які прибувають з-за кордону, від іноземців, з якими налагоджували зв'язок.

1960 залишиться в історії Радянського Союзу як рік страти фарцівників Файбишенко і Рокотова: їх засудили до вищої міри покарання за спекуляцію і продаж, у тому числі - джинсів. Розрахована на праведний гнів трудящих, страта фарцівників стала «у народі» стратою борців за свободу. Склали навіть легенду, ніби останніми словами Рокотова чи Файбишенка на суді стали: «Все-таки джинси — найкращий одяг».

Пам'ятаєте слова великого Галілея: «І все-таки вона крутиться!»? Слова, що перевернули світ, що зруйнували вікові про нього уявлення. Це теж народна легенда, і вона послужила основою для радянської легенди про «хоробрих фарцівників». Як показав час, слова виявилися жахливо пророчими.

А «герої» не виявилися забутими: у США на їхню честь випускають джинси Rokotov & Fainberg.

Wrangler vintage

Сірник, два друзі/подруги та ванна з водою
Які вони були «радянські» джинси мрії? Насамперед — сині, точніше індиго, абоніють. Остання властивість – найголовніше. Щоб перевірити справжність штанів, брали сірник і терли нею підворот брючини: сірник синіла - фірма.

Процедура була необхідністю: підпільні цехи існували вже в пору «розвиненого соціалізму», і замість заповітних Montana або Levis (правильно Levi's — Levi Strauss) спритники підсовували за 200+ рублів болгарську «Рілу» або зовсім невідомого походження з нашитим лейбаком.

Дістати джинси навіть за ціною, що дорівнює двомісячній зарплаті, було дуже важко. Тому брали все, що пропонували. Якщо джинси були на 1 розмір вже або ширше, їх одягали і, обприскавши водою, розношували будинки до потрібного стану: бавовна сідала або розтягувалась по фігурі.

Складніше було з тими Wrangler та Lee, які виявилися на 2 розміри більшими/меншими. За допомогою друзів-подруг вузькі якось натягували і лягали у ванну з водою: при розмочуванні натуральна бавовна («коттон») розтягувався і поступово ставав цілком за розміром. Після довгого "відмокання" штани носили до повного висихання на собі.

З широкими проводилася та сама процедура з ванною (частіше - багаторазова), тільки після намокання справжні джинси сідали, не відчуваючи сили розтягування.

Інша обов'язкова властивість фірмових джинсів — жорсткість. Вони майже буквально стояли — настільки грубо була оброблена бавовна.

Наймоднішими були Wrangler, Levis, Lee. Відрізнялися вони один від одного лише написом на лейблі - все інше на погляд не-цінителя було однаково. Montana вирізнялися великою прикрасою, тому умовно їх віднесли до «жіночих». Дістати Montana було складніше, ніж джинси з головної трійці, і коштували вони дорожче.

levis как раньше

Фарцюють - усі!
Усі, хто може, хто здатний. Моряки привозили заповітні Wrangler та інші джинси партіями: щоб винести їх з корабля і не потрапити під час огляду, одягали під широкі матроські штани по 4-6 – скільки вийде.

Привозили джинси спортсмени. На контрабанді було спіймано навіть тренера збірної Радянського Союзу Леоніда Тягачова: він віз у країну порад 200 синіх штанів у коробках для гірськолижних черевиків!

Найхитріші та найжорстокіші могли продавати джинси по 1 штанині. Штани розрізали, кожна половинка вкладалася у прозорий пакет (теж дефіцит!). У момент продажу на барахолці, коли в руках покупця опинявся омріяний пакет з Levis або Lee, «спеціально навчена» людина кричала «Менти!» — покупець судорожно пхав гроші продавцю, всі тікали...

Тільки вдома чи в далекій підворітті, розгорнувши чудовий пакет, нещасний виявляв, що в руках у нього рівно половина щастя, тобто нічого.

…Сьогодні в Європі ностальгія: Wrangler, Levis, Lee та Montana все збільшують продажі своїх старих моделей — синіх, строгих, грубих, на яких із прикрас частіше подвійне-потрійне шов та простий шкіряний лейбл.

До нас, як завжди, трохи згодом, але приходить і ця мода. Все частіше у молодих і молодих душею виникає потреба купити джинси як раніше, в СРСР. Для одних вони – новинка, для інших – спогади про найкращі дні юності, про фантастичне щастя. Для всіх – легенда.

Джинсовий піджак врятує будь-яке повсякденне вбрання, якому не вистачає оригінальності. І поєднання кольорів тут можуть бути будь-які. Але якщо у вас пишні форми, вибирайте модель приталену, без стрейчу і довше. Незамінна річ!

 
levis
Джинси стали необхідною річчю у жіночому гардеробі. Вони практично універсальні, будуть доречні не тільки у повсякденному носінні, але й на роботі, наприклад, в офісі, або на вечірці.

Колись джинси були придумані як одяг для робітників. В даний час вони є не замінною частиною гардеробу, як у чоловіків, так і у жінок (природно, вони не одні). Коли ви купуєте нові джинси, ви помічаєте, що вони фарбують ваше тіло. Це означає, що у тканині велика кількість барвників. Щоб джинси не фарбувалися, потрібно їх випрати правильно.

Американські розміри джинсів як правило відповідає позначеному на ярлику, проте довге використання китайсько-турецьких виробів укоренило в нас звичку не купувати речі без попередньої примірки, у тому числі й джинси.

Далеко не секрет, що перший джинсовий одяг, який випускала тепер уже всесвітньо відома американська компанія Levi's, у тому числі і куртки, позиціонувалася, як робочий одяг. З тих пір минуло більше ста років, і тепер цей зручний і міцний одяг з розряду робочої перейшов не просто в повсякденний наш гардероб, але і став незмінним завсідником модних тенденцій і колекцій, поєднуючись, як зі спортивним та вуличним стилем, так і найгламурнішими вбраннями модниць. Часто буває, що ваша улюблена річ зносилася, і нічого не залишається, як із сумом забути про неї. З будь-якою іншою річчю - так, але тільки не з джинсовим одягом! Наприклад, вашу улюблену стареньку джинсову куртку можна завжди переробити, вдихнувши в неї нове життя. Ось кілька способів, як це зробити.